YESS – BERKAT (1997)

YESS

Dengo lagunya kat sini weh…

PERPISAHAN ITU KEMAHUAN MU

Kaburkah aku dalam cinta
Hinakah ku tanpanya
Puas aku cuba menghuraikan

Biarpun apa alasannya
Namun pedih jua yang ku rasa
Luka yang tiada penawarnya

* Dengan tiada rasa sayang
Kau hempas jua mahkota cinta
Membiarkan impian terlerai parah
Kenangan yang menghimpit ku
Satu hukuman yang menyiksakan
Kerana kesilapan ku menyintai mu

** Kini aku menyedari
Kekurangan diri ini
Ingin menumpang kasih dengan mu
Kini aku mengerti
Aku tak setaraf
Pergilah andai itu kemahuan mu

*** Terhentilah bicara
Kaku dan bisu seketika
Kata mu perpisahan
Jalan sebaiknya

Solo

Ulang * hingga ***

Cuba mengenang orang tak sayang
Cuba merindu orang tak sudi
Inilah suratan
Percintaan ku

Lagu: Azam Dungun/ Nasuha
Lirik: Yess

Sila Komen/ Leave a Reply