E.Y.E. – SATU NUKILAN ABADI (1995)

E.Y.E.


Dengo lagunya kat sini weh…

NAMAMU KINI JADI SEBUTAN

Ingin kucurahkan rahsia hatiku
Buat insan yang ku rindui selalu
Luangkan masa mu oh sayang untukku
Dengarlah kasih rayuanku

Bukan ku meminta simpati darimu
Duhai kasihku hanya penggertianmu
Yang kuharapkan dari semenjak dulu
Semoga kan terbuka lagi pintu hatimu

Korus:
Mengapakah engkau meninggalkan diriku
Ketika aku memerlukan cintamu
Tiada penawar rinduku ini
Yang melanda dikalbu
Kau warnakan duniaku
Dengan pelangi ungu
Kau lakarkan hidup sepiku
Dengan benang sutera
Cintamu hingga aku
Terus terlena keasyikan
Dalam khayalan mimpi yang belum aku pasti
kini kuharap kau kembali
Menerangi dunia ku yang sepi
Hatiku sunyi

Solo

Namamu kini menjadi sebutanku
Sampai bilakah harusku pendam rasa
Yang dilanda rindu pelangi cintamu
Yang kini bersemadi jauh dilubuk hati


Lagu: Wan Zul
Lirik: Sutera

6 Responses to E.Y.E. – SATU NUKILAN ABADI (1995)

  1. Sutrisno berkata:

    Aku indonesian, dulu aku pernah ke Malaysia and beli kaset ini, tapi dah hilang.

    please, jika ada yang tahu MP3 album ini saya minta di download ya. trimakasih

  2. ainah nongung berkata:

    ini la lagu kesukaan sa time kanak2 dulu.. senikata lagu ini terlalu puitis sampai menusuk kalbu! lagu ini mesti menjadi kegemaran zaman berzaman

  3. boy berkata:

    nak lagu eye tajuk lagu mungkir ade tak brader..

  4. A'Abidin bin Othman berkata:

    Mana nak cari lagu-lagu kumpulan EYE ini…

  5. ogip berkata:

    Harap bisa masuk

Sila Komen/ Leave a Reply