KASAWARI – AKHIRNYA (1998)

KASAWARI

Dengo lagunya kat sini weh…

AKHIRNYA

Tiada ku duga
Kasihmu yang berubah
Hingga rinduku kau anggap dusta
Pedihnya hatiku tak pernah kau tahu
Terasa hinanya diriku

Derita di jiwa
Mengundang airmata
Bagai tersusuk duri asmara
Cinta yang ku korban buat mu oh sayang
Melangkah pergi selamanya

Korus:
Aku terseksa dan terluka
Pasti kau gembira mendengarnya
Ku pendamkan sisa niat suciku
Untuk menemani kala sepi

Tak ku pinta ribut taufan yang melanda
Tak ku duga ombak kaca bergelora
Andai itu yang kau pinta ku mengerti
Maaf sayang ku lepaskan jua akhirnya

Solo

Ulang korus

Airmata ku lewati dalam rindu
Di kamar sepi ku rasakan dalam luka
Kasih sayang yang ku beri selamanya
Perpisahan yang kau ingin sebenarnya

Lagu: Wan Zul
Lirik: Lona

Advertisements

7 Responses to KASAWARI – AKHIRNYA (1998)

  1. miezan says:

    lagu nie masa dok giler bercinta,masa tu gua laku beb. skrng nie dah kawin & ingat plak kat mak we lama, sadis gak!

  2. Farhan@boy says:

    penyanyi ni pakcik sya,mintak tolong upload video clip lagu ni or mana2 lagu dalam youtube. sya cuma ada cd lagu ni je

  3. Tanpa Nama says:

    bestnya lagu ini…..menusuk jiwa….sekarang lagu dah tak ada kualiti….best best bessssttttttttt!!!!!!!!

  4. rokerslama says:

    bestnya lagu ini…..menusuk jiwa….sekarang lagu dah tak ada kualiti….best best bessssttttttttt!!!!!!!!

  5. rokerslama says:

    tetiba air mata gua tergenang…..fuhhhhhh mana nak dapat album nih?????? plssss

  6. rokerslama says:

    masa lagu ini hangat di corong radio dulu….masa tu lagu ini terkena sangat dengan diri ini…..awek tu pun dah kawin dengan orang lain….patutlah bila jumpa atau dating dengan aku dia panas semacam je….rupanya nak minta pisah dengan aku…dan lagu inilah yang menjadi teman di radio…fuhhhhh sedih beb!!!

  7. paparockkapak says:

    tersentuh anak lidah lagu ni…..power caya bro…

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: