AIDA AGIL – AIDA AGIL (1993)

AIDA AGIL

Dengo lagunya kat sini weh…

SEGALANYA PASTI

Gelora melanda di dalam hidup ku
Dapatkah ku cari tenang
Awan kelabu menutup cahaya
Masa ku rasa sinarannya

Sampai bila aku menahan tangisan
Yang berlubuk dalam jiwa
Namun ku mampu tersenyum
Pada isi alam
Dan pada mu, yang mengecewakan
Tiap harapan hatiku
Kini membeku dan kau pun membisu
Tiada lagi menyinta

Gelora melanda di dalam hidupku
Dapatkah ku cari tenang
Hilang di jiwa
Wajahmu sering ku jumpa
Terasa beratnya
Jiwa tertekan

* Serasakan ingin ku bertanya
Pada mu takdir yang lama di sana
Mengapakah aku telah diperlakukan
Dengan beban cinta yang kecewa

** Relalah aku menerimanya
Ku tahu esok tidak serupa
Moga ada rahsia kekecewaanku
Bagai penawar ketenangan

*** Dalam hidup ku
Berilah sinar
Beraraklah awan yang kelabu
Tidak salahmu
Yang menghancurkan
Dan demi tuhan yang esa
Bahgialah dikau

Ulang * hingga ***

Gelora melanda di dalam hidupku
Dapatkah kucari tenang
Awan kelabu, menutup cahaya
Sinarannya…

Lagu: Awang BPR
Lirik: Zur’ain

19 Responses to AIDA AGIL – AIDA AGIL (1993)

  1. faiez says:

    uhhuhuhhu….best geler….dah lme nk cari lagu aida agil ni….bru dapat lah…..

  2. mat4nira says:

    Hehehe…. layanzzzzzzzzzz

  3. is says:

    hehheeh..best gak lagu nie ek…..

  4. mat4nira says:

    Hehehe…. moga terhibur Is…

  5. acun says:

    camner nak download lg nih,lama dah cari

  6. mat4nira says:

    Hehehe, cuba guna idm ataupun orbit downloader…tk

  7. eddi says:

    Best lagu ni…awang buat lagu memeng mantap…aku ingat kan nadia nyanyi lagu ni..kena2 aida agil..aku pun xkenal dgn artis ni..xsempat dgn aku huuuu….suara dia memeg rock abis

  8. Hilmy says:

    Terima Kasih upload kan lagu ni….

  9. Emi says:

    best…akhirnyer dpt jgak kucari lirik lagu ni..thanksssss

  10. Tanpa Nama says:

    tunaikan haji di baitullah…

  11. Abai Jipun says:

    kwn2 smua nk taw ke,saya dlu karpel dgn aida agil tp kami x de jodoh.saya kenal dia masa saya nyani kt johor dangdut kt tropical inn.

  12. Eduar says:

    baguslah,,,,dulu lagu-lagu itu ada pesan-pesan moral….

  13. amylia says:

    lagu ni mengingatkan pada seseorang. Sedihnya dengar lagu ni terus menusuk kalbu

  14. Tanpa Nama says:

    YOP, orbit downloader tu kat mana..

  15. KUMANG says:

    suara mantap serak basah,lirik lagu pun mantap,lagu lama memang mantap…lagu-lagu sekarang tidak ada kualiti dan liriknya pun tidak menjiwai mana-mana jiwa..lirik lagu sekarang hanya menjiwai artis itu sendiri,seolah olah syok sendiri kerana mahu jadi glamour…

  16. mark says:

    minatnya kt aida agil ni…katanya sakit skang ade sebarang info x??

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: