BARD – PERJALANAN

BARD

Dengo lagunya kat sini weh…

KADANG KALO

Sudah lamo
Kau di hati ku
Tak siapo
Yang tahu

Kadang kalo
Aku yang jobo
Ingat kau
Sentiaso

* Siang malam
Wajahmu
Ku terbayang sayang
Ku gantong gambar-gambar
Mu terpampang

** Marilah
Sudilah
Kau pado ku
Janganlah
Sangsi akan
Diriku ooh ooh ooh

Kadang kalo
Aku yang suko
Kadang kalo
Aku tak suko
Kadang kalo
Dia yang suko
Kadang kalo
Dia tak suko
Kadang kalo
Duo-duo tak suko
Kalau cam tu
Habih macam mano

Sini sano
Ramai bertanyo
Diri ku
Apa kono

Ulang*

***Cakaplah
Sajo
Harap setuju
Janganlah
Kau raso
Sogan silu ooh ooh ooh

Ulang* Ulang** Ulang*** hingga habis

Lagu: Firoz
Lirik: Ito Mohd

7 Responses to BARD – PERJALANAN

  1. Shah berkata:

    ada tak mp3 untuk lagu ni? kenangan masa sekolah dulu.

  2. Mohd Rashid berkata:

    Trima kasih Mat Nira. Jenuh teman mencaghik lagu ni. Ada la skali tu pi shopping complex ade le CD Bard tapi teman tak beli. Las2 melopong! heheh..akhirnye mike upload kat sini. Dapat lah teman capture jadikan mp3. Seperkara lagi, kalau tak silap sebutan untuk rangkap keduo tu…eh! kedua tu bukan cubo tapi “jobo”. Jobo tu same makne nya dengan bubudak skang cakap “poyo”. Bile teman dengo Bard nyanyi dan bandingkan nyanyian Camay masa semifinal Muzik2, Camay nyanyi ok gak. Teman ade video nye dalam bentuk VHS, cuma belum sempat nak convert ke DVD.

  3. Starsky berkata:

    Terima kasih upload lagu ni. Jenuh teman carik, akhirnya dapat jugak. Cuma nak rujuk lirik pada rangkap 2 tu, saya rasa Ito maksudkan “jobo” bukan “cubo”. “Jobo” tu sama makna dengan “Poyo”. Dalam rangkap tu bermaksud, (aku yang poyo sebab dok sentiasa ingat pada gadis tu, sedangkan entah iya atau tidak gadis tu ingat kat aku tu. Masa semifinal Muzik-Muzik TV3, Kamay nyanyi lagu ni ganti Bard, sedap gak Kamay bawak tapi sayang tak masok final.

  4. pakuda berkata:

    ingat lg model dlm video clipnya yasmin hamid..hehe. tp nape lagu ni takde dlm youtube eh??

  5. amir berkata:

    Salam

    Mat nira , boleh tolong download kan lagu ni tak and send kat email saya , nak dgr dlm keta lah hehehe, tqvm

  6. dee berkata:

    salam…saya naklah lagu ni, blh kirim ke email saya tak? kalu nak Rm20 pn saya blh byr..plsss…

  7. dee berkata:

    terima kasih mat4nira..,,kerana segalanya ada di sini..

Sila Komen/ Leave a Reply