OST CINTA BALQIS (2010)

OST CINTA BALQIS

Dengo lagunya kat sini weh…

SUARA RINDU – AZAD JAZMIN

Suatu yang indah jeritannya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya
Tetapi ku takut tidak mungkin dapat ku miliki
Walau pun kau hadir hanya dalam mimpi

Ku teruskan hidup hari demi hari pun berlalu
Siksa dan derita ku tanggung sendiri
Apa yang tinggal hanyalah doaku pada mu tuhan
Pasrah ku hanya kamu yang menentukan

* Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri
Ditakdirkan
Aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Teman ku hanyalah… aku

Semoga suatu hari nanti dapat ku temui
Penawar duka ku yang berdarah luka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untuk mu buat selamanya

Ulang *

Ulang *

Aku…
Aku…

Lagu: Adam Ahmad
Lirik: Adam Ahmad

Kredit to Marinah Putih

2 Responses to OST CINTA BALQIS (2010)

  1. erni fazlinda berkata:

    cmana nk amek lagu ni ye.. Huuu..

  2. fafa wa berkata:

    hah!!!… sronoknye.. dapt gak dengar lagu ni… ade lagu dari nyanyian pelakon wanita nye tak? saya nak sgt dengar lagu tu dari mula…. pls..pls..πŸ˜‰

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: