DEN – TERIMA KASIH (1998)

DEN

Dengo lagunya kat sini weh…

TERIMA KASIH

Gemuruh hatiku berdepanmu
Takut engkau membisu
Adakah jiwa kita serasi
Alunan ku beri
Tak ku sangka cinta bercambah
Dua hati gelora
Ku memberi kau menerima
Berduakan bersama

Sanggup aku kau terima
Walau hati memungkinkan
Ternyata kau istimewa
Berjasa

Korus:
Terima kasih tak terbilang
Apa yang kau juangkan
Suluhi cahaya kesuraman
Benderang
Tanpamu aku tiada ukuran
Semadilah impian
Kerdipan ku sentuhan mu
Bak bintang di awangan

Ku terharu pengorbanan mu
Syukur tiada terhingga
Sejak dulu kau menyelami
Liku dunia ini
Takkan ku lupakan mu
Walau dimana berlabuh
Karam aku ditanganmu
Timbul aku kerana mu

Ulang korus

Dikalungkan segenggam budi
Segulung keikhlasan ku
Semangat yang kau taburkan
Ku siram dengan madu kejayaan

Lagu: Den, Lukhman Mansur & Pacai
Lirik: Den

Dengo lagunya kat sini weh…

SELENDANG SUTERA

4 Responses to DEN – TERIMA KASIH (1998)

  1. wira berkata:

    brother bleh tak downloadkan lagu dari DEN dari album TERIMA KASIH tajuk lagu SELENDANG SUTERA…. best giler lagu 2 mendayu2 dengar puas cari dalam enternet tak ada sape pun yang dowload lagu ni…. tolong la….. ar…. boleh la … saya dah beli cd 2 dulu tapi dah pecah plak xleh la nak dengar… tolong la ar

  2. mat4nira berkata:

    Insyaallah bro, tapi amik sedikit masa… tq

  3. mat4nira berkata:

    Ok dah boleh dengar lagu ni. tq

  4. man greng berkata:

    salam bang..boleh masukkan lagu bidadari tak? dh lebih 17 tahun tak dengar lagu tu

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: