GAMMA – NYANYI DULU LAH

GAMMA

Dengo lagunya kat sini weh…

ITU YANG MAMPU

Pejam dan celik tidak aku rasa
Tiada punya wang di tangan ini
Kiri ke kanan aku memusing
Mengadu nasib begini rupa

Tidak ku daya (2x)
Bila wang tiada (2x)

Bersengkang mata aku
Mencari
Mencari mana ada
Perhentian
Timur ke barat aku kembara
Kembara kalau ada memberi

Sudah nasib ku (2x)
Perkara biasa (2x)

Korus:
Sejuk panas aku menanti
Berdiri peluk tubuh
Sendiri
Tanpa arahan dari mana
Harus ku mencari
Harus ku ikut
Harus ku ikut

Humban ke sana campak ke sini
Siang dan malam aku mencari
Paksa kerah buat itu ini
Impian ku masih dalam mimpi
Sudah nasib ku (2x)
Perkara biasa (2x)

Solo:
Ulang korus

Lagu: Usop
Lirik: Nadia Ewing

Sila Komen/ Leave a Reply

