STINGS – ADAKAH KAU SETIA? (1996)

STINGS

Dengo lagunya kat sini weh…

ADAKAH KAU SETIA?

Sejak aku mengenali dirimu
Bermacam dugaan yang ku hadapi
Adakala tersentuh rasa hati
Adakala cemburu melukai
Namun aku tempuhi dengan sabar

* Sejak aku jatuh cinta padamu
Perasaan aku sering terganggu
Adakala aku rasa curiga
Adakala semacam tak percaya
Adakah kau setia kepadaku

** Oleh kerana hatiku setia
Sebab itulah teguh cintaku
Oleh kerana hati sudah terpikat
Sebab itu aku
Sayang

*** Dari hari ke hari
Aku terus merindui
Dan aku dapat rasakan
Betapa hatiku sukar nak melepaskanmu

**** Biar terpaksa susah payah
Namun ku relakan
Asalkan kita terus dapat oh bersama
Selamanya

Solo

Ulang ** hingga ****

Ulang *

Lagu: Lan Laga
Lirik: Juwie

5 Responses to STINGS – ADAKAH KAU SETIA? (1996)

  1. Cat berkata:

    lama tak dengar lagu niπŸ™‚

  2. mat4nira berkata:

    Hehehe, moga terhibur Cat….

  3. Tata berkata:

    minta link download full album ini yaa…!!adakah kau setia (1996)

  4. amirul berkata:

    mcm mne nk download ladu nie saya suke lagu nie

  5. Tanpa Nama berkata:

    Lagu ni sedap

Sila Komen/ Leave a Reply

