HATTAN – ANA PERMATA TIMUR (1993)

HATTAN

Dengo lagunya kat sini weh…

RONA-RONA CINTA

Tiada maaf kali ini
Tiada kata padu janji
Hanya pintaku
Jangan kau pergi

Sungguh aku telah mengerti
Tiada erti mendusta diri
Rona-rona dunia mengaburi ku

* Rona-rona ku didusta

** Aku tahu selama ini
Berkali kali kau tabah hati
Pinta ku kini yang terakhirnya

*** Tanpamu
Siapalah aku
Tanpamu tiada erti rindu
Tiada sumpah lagi kekasih
Tapi percayalah kata ku
Tanpa mu siapalah aku

Solo

Ulang ** dan *

Ulang *** 2x

Tanpa mu siapalah aku…
Tanpamu tiada erti rindu…

Lagu: M. Nasir
Lirik: M. Nasir

One Response to HATTAN – ANA PERMATA TIMUR (1993)

  1. riolombok says:

    pintu maaf slalu terbuka…
    eeh kataku sobat

Sila Komen/ Leave a Reply

