HEADWIND – MEDITASI

HEADWIND

Dengo lagunya kat sini weh…

KU TERIMA SURAT

Daku terima sepucuk surat
Menyatakan kau akan datang
Menemui diriku

Telah lama berutus surat
Baru kini berkesempatan
Menemui dirimu
Kan ku jemputmu di lapangan terbang

Apakah kau kan gembira
Bila bertemu dengan ku
Atau hanya akan berubah
Bila memandang pada wajahku
Terserahlah padamu
Tak dapat ku pastikan

Kini kita telah bertemu
Ternyata kau senang padaku
Dan sungguh mesra
Titik terang telah datang
Bersama sekeping harapan
Telah lama ku nantikan
Alangkah indahnya pertemuan kita

Lagu: Bakri Johari
Lirik: Bakri Johari

Advertisements

17 Responses to HEADWIND – MEDITASI

  1. sham berkata:

    Lagu gerek mana nak download lagu headwind Meditasi dan bisikkanmu …..

  2. hisham berkata:

    how to download this song and the full album

  3. sham berkata:

    takde pun cuma ada ku terima surat

  4. hisham berkata:

    Lagu full album takde ke?

  5. sexymama berkata:

    aloo kwn2..camane nk download sume lg headwind ..

  6. mat4nira berkata:

    Hehehe… gi kat multiply le sexymama, ramai geng teman dah up lagu2 headwind nie….

  7. Justin berkata:

    Hello bro! Ada lagi untuk download tak? Saya suka ni.. Saya sudah hilang album Headwind.

  8. Hisham berkata:

    Terima Kasih saya dah dapat semua Album Headwind

  9. Tanpa Nama berkata:

    Di mana ka saya beleh download 1 album headwins meditasi ni???

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: