Q FACE – IZINKANLAH….(2001)

Q FACE

Dengo lagunya kat sini weh…

CINTA TAK SEHALUAN

Tidak pernah aku menduga
Tidak pernah aku merasa
Betapa percintaan dengan mu
Bagai mimpi yang tersentak
Dek panas mentari… oh… oh…

Mengapa begini sudahnya
Mengapa begini jadinya
Tertawan aku dalam cinta
Penuh duri yang berbisa
Dirusuk hati … oh… pedihnya

Korus:
Kini hati ku berbicara
Kisah duka seribu rindu
Ketulusan cinta ku hanyalah
Jadi mainan cuma…

Mahligai nan indah bersama mu
Seumpama… kaca yang berderai seribu
Ku relakan perpisahan ini
Andainya kau bahagia

Ulang korus

Apalah ertinya bercinta
Apalah ertinya merindu
Jika hidup jadi sengsara
Berduaan tapi cinta
Cuma kata tidak bermakna

Oh… oh… oh…
Tidak bermakna
Oh… oh… oh…
Tidak bermakna
Oh… oh… oh…
Tidak bermakna
Oh… oh… oh…
Tidak bermakna

Lagu: Joe Latif
Lirik: Siso Kopratasa

8 Responses to Q FACE – IZINKANLAH….(2001)

  1. norlyna berkata:

    boleh tolong upload kan lagu bisikan untuk maria by q face x tq

  2. khairul berkata:

    hm… kurang paham siapa sebenar nya penyanyi lagu nie…( cinta tak sehaluan)..q-face berapa kali tukar penyayi…???siapa cikgu hafizi???adakah dia penyayi asal kumpulan q-face sebelum fairuz ambil alih tempat beliau??…….adakah lagu cinta tak sehaluan dinyayikan oleh beliau(hafizi….sebelum dirakam semula dan di nyanyikan oleh..fairuz..sesiapa….boleh tolong jelaskan????

    • peon berkata:

      Cikgu hafizi (angah) gitaris, ahli kumpulan ni dah meninggal lama akibat komplikasi jantung-paru2. Alfatihah untuk arwah….

  3. zahrulngaripin berkata:

    wt le donlod sekali

  4. ayoi jiwang berkata:

    aku pun ada jugak kumpulan Q FACE,bila karaoke je aku nyanyi lagu ni,terbaik.

  5. peon berkata:

    Al fatihah utk arwah Angah..lead guitar

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: