MAZA – RINDU MENYEKSA JIWA (1990)

MAZA

Dengo lagunya kat sini weh…

RINDU MENYEKSA JIWA

Pernah aku cuba membawa diri
Pabila hatiku kau lukai
Selangkah aku berjalan
Ku rasa tak bermaya
Harus ku pulang padamu

Ku cuba melawan perasaan
Tapi ku rasakan tak menentu
Wajah wajahmu terbayang
Membuat ku gelisah
Memanggil ku kembali

Korus:
Mengapakah ku masih mengharap
Dan masih merindu setelah ku terpisah
Mengapakah aku tak berdaya
Untuk melupakan cintaku padamu

* Ku… tak pernah benci
Kau… masih ku sayang
Ku… sebenarnya… jauh hati
Terhadapmu…

** Ternyata aku masih menyinta
Walaupun kau pernah melukakan
Hari hari yang berlalu
Sepi tanpa dirimu
Rindu menyeksa jiwa

Ulang korus, * dan **

Lagu: Ahmad Nawab
Lirik: Juwie

Advertisements

23 Responses to MAZA – RINDU MENYEKSA JIWA (1990)

  1. ejen berkata:

    semua best

  2. mat4nira berkata:

    Yeahhhhhh….. moga terhibur Ejen….

  3. liza berkata:

    dah lama tak dgr nampak maza kan?org kpg teman ni

  4. mat4nira berkata:

    Hehehe, woraitttttt….

  5. Jack berkata:

    Upload ar lagu norela pulok..

  6. IntanAyu berkata:

    ade x lgu ni.tp x ingt la sape nyanyi
    antara liriknye:
    ku sendri kau snang hati..aku yg sepi…
    tidak ku sangka sanggup engkau berpura..
    …cintamu amat myiksakan jiwa namun terpaksa
    jua ku mengalah…
    biarlah kasih biarkan aku dan engkau tak perlu
    kembali…
    tlg..nk lgu ni…beshhhh…….

  7. Tanpa Nama berkata:

    mcm sore jamal weh..

  8. lara berkata:

    bestnya lagu ni

  9. nizam berkata:

    pd teman2 utk makluman maza kini sedang sakit dan berada di hospital sg.buloh wad berapa dan sakit apa wallahua’lam

  10. saiful hisyam abdullah berkata:

    Sy hr2 jumpe die.duduk kat sebelah rmh sy

  11. hasree berkata:

    mcmana nak download lagu maza ni

  12. aman berkata:

    camne nak dngo lagu pakcik aku nie, seumur hidup lagu norela je yg pernah dgo

  13. Tanpa Nama berkata:

    kenape x boleh dngo lagu nie??

  14. aman berkata:

    kenape x bley dngo lgu nie??

  15. Tanpa Nama berkata:

    TEMAN MASIH SIMPAN KASET DIA..

  16. amirhadzeem341 berkata:

    assalam boleh tolong hantarkan saya lagu ni?

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: