DAYANGKU INTAN – PERASAAN (1989)

DAYANGKU INTAN

Dengo lagunya kat sini weh…

PERALIHAN ZAMAN – DUET BERSAMA J JAY

Kehidupan di maya pada ini
Adakalanya sukar ku mengerti
Padaku semalam yang dilewati
Tidak mungkin ia berulang kembali
Dengan tidak disangka sangka
Bertemu kau semula
Zaman persekolahan dulu
Tiba tiba dimataku

Persahabatan yang suci dan murni
Di sudut hatiku kekal abadi
Usik mengusik senda gurauanmu
Terbayang bayang dalam ingatanku
Engkau ikhlas bila menolong
Engkau banyak mendorong
Walau kita lama terpisah
Engkau tak pernah ku lupa

Korus:
Apa khabarmu berabad rasa kita tak jumpa
Macam dahulu engkau lihatlah tetap tak berubah
Sudahkah terisi kekosongan diri
Carilah sendiri jawapannya bertemu nanti

Semenjak dari pertemuan itu
Wajahmu bermain difikiranku
Mengapa tidak dari dulu lagi
Kita alami gelodakan ini

Mungkin inilah satu tanda
Kita telah dewasa
Peralihan zaman ke zaman
Pengaruhi perasaan
Pengaruhi perasaan
Pengaruhi perasaan…

Lagu: Wan Zul
Lirik: Habsah Hassan

9 Responses to DAYANGKU INTAN – PERASAAN (1989)

  1. Mahadi berkata:

    nak cari lagu macam ni senikata dia.
    sering aku teringat
    teringatkan dirimu
    sering aku merindu
    rindu pada dirimu
    ha lebih kurang macam ni la lagu dia

  2. Mahadi berkata:

    kalau x silap dalam siaran sinarfm bersama kak lin
    kerap ada lagu tu

  3. azroy berkata:

    ok sedap lagu ni,sambil dengar tengok iklan saya:http:
    http://koberkat.blogspot.com

  4. Muhammad Azri berkata:

    Saya nak lirik lagu hitam putih cinta

  5. hairul berkata:

    tahu tak ni lirik lagu apa sy tgah cri dh lama. ni ja yg sy ingat

    ‘walau kini ku ditinggal pergi tak mengapa
    ku masih berdaya segalanya tiba tiba di kau putuskan
    ini ka dugaan telah ku terima derita biarlah jadi kenangan
    ku simpan di lubuk hati tak siapa yang tahu”

  6. Tanpa Nama berkata:

    maaf, ada tak lagu dayangku intan-radio.. lama tak dengar lagu ni.. kalu bleh nak download utk simpanan…πŸ™‚

  7. mustaqim berkata:

    selamat sejahtera, saya sedang mencari lagu dayangku intan- radio… sesiapa ada tak? susah la nak cari lagu ni.. tq.

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: