STINGS – RAHSIA CINTA (1998)

STINGS

Dengo lagunya kat sini weh…

DALAM DIAM AKU MENCINTAI MU

Entah mengapa ku rasa tak menentu
Semenjak aku mengenali diri mu sayang
Terbayang-bayang wajah mu di mata ku
Hingga tersentuh rasa indah di kalbu
Apakah ertinya

* Aku tak tahu mengapa aku rindu
Ingin ku curah tetapi rasa malu
Cubalah engkau mengerti isi hati ku
Di dalam diam aku mencintai mu

** Ku harap kau faham perasaan ku
Yang kini dilamun rindu pada mu
Sesungguhnya aku telah jatuh cinta
Oh… indahnya bila bersama mu

*** Moga engkau dapat terima
Cinta ku dengan ikhlasnya
Janganlah engkau sia-siakan
Harapan dan impian ku

Solo

Ulang * hingga ***

Dalam diam ku mencintai mu

Lagu: Eddie Hamid
Lirik: Juwie

3 Responses to STINGS – RAHSIA CINTA (1998)

  1. bibit berkata:

    ..|\_______________________
    ./ `–||||||||—–♥♥♥♥—-J. ♥—-]
    /_==o ___________________|
    ..),—.(_(__) /
    . // (\) ),——‘
    .//___//
    /`—-‘//
    ‘——-‘

  2. sapto berkata:

    Ada ke vocal lagu macam ni………………..?,http://www.youtube.com/watch?v=U_zm2dfjTWk

Sila Komen/ Leave a Reply

