FOTOGRAF – FOTOGRAF 92 (1992)

FOTOGRAF

Dengo lagunya kat sini weh…

DI ALAM FANA CINTA MU

Bila terpejam lena
Jasad ku tidak berdaya
Mencari engkau di mana
Hanya dalam mimpi indah

Bila aku terjaga
Jasad ku terus berdiri
Mencari mu tiada lagi
Berkubur di alam mimpi
Apakah aku yang terlupa
Antara lena dan terjaga

* Di waktu malam pemisah
Yang nyata menjadi mimpi
Di sini engkau menanti
Bersama harum kasturi
Bagai mekarnya bunga cinta
Di alam nyata penuh rahsia

** Pabila tangisan embun pagi
Mimpi indah
Entah ke mana menghilang
Itulah kenyataan
Engkau biarkan aku terbuang
Dan mencari diri mu
Di alam fana cinta
Engkau pula berdusta

*** Aku terpenjara di dalam lena
Aku terpenjara di dalam jaga

Solo

Ulang * hingga ***

Oh… oh… oh…

Lagu: Fauzi Marzuki
Lirik: Zurain

Sila Komen/ Leave a Reply