RAZA – WAJAH (1994)

RAZA

Dengo lagunya kat sini weh…

WAJAH

Ku terbayang
Indah wajah wangi
Seharum kasturi
Pohon cinta yang ku lalui
Menjadi usang kerana diri mu

Ku terkenang
Pada kisah sedih
Tinggalnya misteri
Berkuburnya di hati ini
Impian nan lalu menjadi keruh

Hanya tinggal janji
Di hati sedih
Hanya tinggal kini
Sekubur impian
Yang telah berlalu

* Ku masih merindukan
Hadirnya diri mu
Di dalam pelukan ku selalu

** Mungkinkah
Adakah ini suratannya
Pastikah
Berakhirnya cinta
Yang telah dibina sekian lama
Ku merindui mu dalam ketabahan

Hanya kini
Tinggal janji manis selama-lamanya
Yang tersurat dan tersirat
Yang pasti berfantasi di dalam diri ini

Hanya tinggal janji
Di hati sedih
Hanya tinggal kini
Sekubur impian
Yang berlalu

Ulang * hingga **

*** Mungkinkah
Adakah ini suratannya
Pastikah
Berakhirnya cinta
Yang telah dibina sekian lama

Ulang *** sampai habis

Lagu: Rosli Selasih
Lirik: Rosli Selasih

Dengo lagunya kat sini weh…

ANTARA KITA

Antara kita
Tiada lagi merahsiakan
Kisah cinta suka dan duka
Yang kita cipta

* Antara kita
Tiada lagi berbeza
Cuma dia lebih mengerti
Betapa suci cinta ku

** Engkau dan aku pun berpadu
Genggam rindu sejak bertemu
Dan hati merayu

*** Tiada yang memisahkan
Antara kita berdua
Hanyalah yang maha esa
Penentu segala-segalanya
Antara kita…

Ulang * hingga ***

Tiada siapa menduga
Antara kita berdua
Selama bercinta di dunia
Sentiasa digoda asmara
Antara kita…

Lagu: Rosli Selasih
Lirik: Zaini Zaa

10 Responses to RAZA – WAJAH (1994)

  1. azmi.gee berkata:

    abg mat,
    saya nk donlod lagu antara kita,ada tak?
    nati nk kena blanja abg mat nii..

  2. Tanpa Nama berkata:

    aduihhh..tak berjaya nak dengar lagu ni…minat sesangat…saya masih simpan kaset dia…tapi tak boleh putar la…dah rosak…ada tak jaul CD dia kat mana-mana?

  3. Tanpa Nama berkata:

    SweetzHeart….love this song very much….!

  4. amylia berkata:

    saya pun macam en azmi juga nak minta lagu antara kita raza. Minat sangat kat lagu ni . Ingat dulu Lagu ni popular pada tahun 1994

  5. mat4nira berkata:

    Kpd azmi.gee dan amylia, saya dah muatnaik lagu antara kita. tqvm

  6. untuk artis spt Raza ni saya fikir lebih baik download satu album penuh sbg koleksi abadi tq

  7. nina marine berkata:

    Tis is one of my fav song!

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: