SKYFIRE – MEMORI INDAH (1987)

SKYFIRE

Dengo lagunya kat sini weh…

MEMORI INDAH

Pernah dulu kita berpimpinan
Meniti pengharapan
Di waktu menuju kedewasaan mu
Ku dekatkan rindu ku

Hari ini sepi ku rasai
Tiada kau di sini
Sering didatangi serpihan memori
Indah berganti sepi

Kehilangan mu
Mengajar aku
Nilai rindu
Yang berlalu
Kehilangan mu
Menjadikan ku
Penunggu yang setia menunggu mu

Rindu yang terbenam
Haruslah
Dibangkitkan lagi

Ku menyusuri waktu yang berlari
Mencari oh memori

Ku kini berdiri
Semua memerhati
Indah warna pelangi
Andainya kau ada disisi ku
Cairlah rindu ku

Walaupun kian bersemadi
Namun hati ini
Tersimpan nama mu dan
Memori yang baru

Lagu: Mathias Gomes
Lirik: Lukhman S.

1 Responses to SKYFIRE – MEMORI INDAH (1987)

  1. mohd faizal berkata:

    salam saudara.saya sngt meminati kumpulan skyfire ni.saya suka dgn satu lagu nih (nama tajuk saya tak tahu).saya rasa ianya ada dlm album ni.mohon pertolongan saudara kat mana saya boleh beli kaset skyfire nih.puas saya mencarinya tp tak jumpa.tolonglah saya saudara.sila emel ke saya ye.

Sila Komen/ Leave a Reply