SHIDEE – SEMUANYA SUDAH TERLAMBAT (1987)

SHIDEE

Dengo lagunya kat sini weh…

SEMUANYA SUDAH TERLAMBAT

Sayang semuanya sudah terlambat
Tak guna engkau tangiskan lagi
Sayang semuanya sudah terlambat
Biarkan aku membawa diri
Berulang kali kau ulangi
Kesilapan mu
Diri ku hanyalah sandaran
Cinta sementara

* Mengapa engkau
Tak setia dalam percintaan
Terhempas aku bagaikan
Kaca berderai
Selepas itu
Kau menyesali

** Sayang semuanya sudah terlambat
Tak guna engkau kesalkan lagi
Sayang semuanya sudah terlambat
Anggaplah aku tiada lagi
Terlanjur luka biarlah
Hati ku terluka
Apa terjadi biarkan
Ku tanggung sendiri

Ulang * dan **

Apa terjadi biarkan
Ku tanggung sendiri…

Lagu: Ahmad Nawab
Lirik: Juwie

4 Responses to SHIDEE – SEMUANYA SUDAH TERLAMBAT (1987)

  1. shahrizal berkata:

    lagu yang menyentuh jiwa sanubariku dulu aku ingatkan lagu nie jamal abdillah yang nyanyi..per pun shidee u are the best…..

  2. Nethra Devi berkata:

    Lagu nie memang antara yang terbest.. memangpun menyentuh jiwa..

  3. Emell berkata:

    Aku suka lagu ni walau lagu lama sampai skarang luahan nya trasa

  4. Tanpa Nama berkata:

    Perfectly good

Sila Komen/ Leave a Reply