SITI FAIRUZ – BILA RINDU KU SEBUT NAMA MU (1987)

SITI FAIRUZ

Dengo lagunya kat sini weh…

BILA RINDU KU SEBUT NAMA MU

Tanpa ku sedar aku tersebut nama mu
Mengapakah hanya dengan tiba-tiba
Aku pun menjadi rindu
Dan wajah mu ku terbayang
Adakah engkau pun begitu merindu

Bila ku rindu aku tersebut nama mu
Bila ku resah ingin rasa ku bertemu
Aku jadi tak menentu
Menunggu kehadiran mu
Mengapakah lama hilang tanpa berita

* Apa khabar mu di sana kekasih ku
Semoga engkau tak lupa pada ku
Jangan biar ku merindu
Jangan biar ku tertunggu
Sepinya di hati ku menunggu mu

** Bila ku rindu aku tersebut nama mu
Di dalam mimpi aku dibelai oleh mu
Indah sungguh percintaan
Indahnya berkasih sayang
Betapa aku merindu kepada mu

Ulang * dan **

Lagu: Ahmad Nawab
Lirik: Juwie & Azwie

Sila Komen/ Leave a Reply