IZZAKA – SINGKAPKAN NUR SUCI (1991)

IZZAKA

Dengo lagunya kat sini weh…

SINGKAPKAN NUR SUCI

Kemana hilang
Sinar wajah yang kau gambarkan
Di puncak keangkuhan
Bisa mencengkam alam

Kenapa pudar
Dicemar mentari dan bulan
Hanya jauh dipandang
Tidak tercapai tangan

Aku kau gambarkan
Beribu dalam genggaman mu
Tiada sepadan
Menatap sinaran mata mu

Asyik terlena
Mempersia cinta yang tiba
Kau tidak merasa
Kecewa
Setia bercinta

*Hingga kau terlupa
Segala hanya sementara
Dari kuasanya
Menguji kejujuran diri

** Dan aku
Kini engkau hampiri
Engkau
Seri tiada lagi
Pudar dihias hina luka lama

*** Resah aku tidak berdaya
Parah cinta ku masih ada
Pasrah aku menerima kau sayang

**** Redhalah aku ditakdirkan
Meneruskan perjanjian
Singkapkanlah tabir malam ku
Oh nur suci

Solo

Ulang * hingga ****

Lagu: Hairie
Lirik: Azida NS

2 Responses to IZZAKA – SINGKAPKAN NUR SUCI (1991)

  1. syamain berkata:

    inginkan lagu ni,,, mohon kirimkan dan dapat muat turun,, tnks

Sila Komen/ Leave a Reply