SUSAN – TAKDIR (1993)

SUSAN

Dengo lagunya kat sini weh…

ANTARA DUA ZAMAN

Pabila mereka duduk… aku berdiri
Pabila mereka jalan… aku berlari
Pabila mereka tepuk… aku berdiam
Pabila mereka riang… aku bersedih

Ganjilkah sikap diri ini?
Songsangkah pengaliran seni

Hey… hey… hey…

* Ku menghormati cara mu itu
Kau mencaci cara-cara ku
Yang hanya menjalinkan kita
Ooo… budaya dua zaman

Dapatkah kau menghayatinya
Dunia seni yang ku alami
Melodi lama susunan baru
Dua era bernadikan satu

Ulang *

Hey… hey… hey…

Pabila mereka tidur… aku berjaga
Pabila mereka kerja… aku bermimpi
Pabila mereka tutup… aku membuka
Pabila mereka keji… aku memuji

Pabila aku duduk… mereka berdiri
Pabila aku berdiri… mereka duduk
Pabila aku duduk… mereka berdiri
Pabila aku berdiri… mereka duduk

Lagu: Razman
Lirik: Rozlan

1 Responses to SUSAN – TAKDIR (1993)

  1. fairozee berkata:

    Salam.. saya suka sangat lagu bukan sekadar lakonan tue… boleh tolong upload?

    thanks!!

Sila Komen/ Leave a Reply