IMPRESSION – JATUH HATI (1999)

IMPRESSION

Dengo lagunya kat sini weh…

JATUH HATI

Jauhnya kembara ku ini
Menuju ke pintu hati mu
Kerana mu ku beranikan diri
Dan kerana mu ku hadir di sini

* Ku ingin berteduh dengan mu
Merasa keredupan rindu
Ketenangan memayungi kalbu ku
Kau membuat ku
Tersenyum selalu

** Dimana dan kemana
Bayangan mu terasa bersama
Menyapa dalam diam di dalam terang
Dimana dan kemana
Tidak dapat berselindung lagi
Pada mu aku telah jatuh hati

*** Ku tertawan
Ku ditawan
Renungan mu menawan
Ku terpikat
Ku terikat
Ku selalu teringat
Ku terusik
Ku tertarik
Pandangan mu yang asyik
Ku teruji
Ku diuji
Kau menguji diri ku yang kini
Jatuh hati

Ulang * hingga ***

Ulang ** hingga ***

Ulang *** sampai habis

Lagu: Gee
Lirik: Darwish

7 Responses to IMPRESSION – JATUH HATI (1999)

  1. Rahman berkata:

    Askum;

    Kat mana saya boleh download full album ni…? Saudara ada link? atau jual..?
    tq in advance.

  2. hanan berkata:

    salam 🙂

    Boleh bagi saya link utk dgr lagu ni tak, xdpt nk dgr..dia buffer je..huhu. saya cari dkt youtube pun xda.. tq 🙂

  3. Tanpa Nama berkata:

    send lagu kat saya bleh?

  4. lurve berkata:

    Mana nak dapatkan/download video clip jatuh hati ni ye.

  5. mat4nira berkata:

    Lagu Jatuh Hati ni boleh di download sekarang. tq

  6. adam berkata:

    salam… ada tak full album ni? kalau ada, email kat showreelstudio@live.com tkasih

Sila Komen/ Leave a Reply