LAGU-LAGU MELETUP AKADEMI FANTASIA 6 (2008)

LAGU-LAGU MELETUP AKADEMI FANTASIA 6

Dengo lagunya kat sini weh…

AKU STACY – STACY

Hey oh ya…

Lidah ku kelu dan minda ku membeku
Semangat ku hilang entah ke mana
Dari pagi sehingga malam datang menjelma
Congak posisi diri

Macam-macam cara tuk ku lepaskan raga
Dari berterusan ku disakiti
Engkau yang berlagak bagai raja di istana
Jadikan ku sang abdi

Mau saja… aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja… kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja… ku turutkan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi… kamar ku sedia terkunci

Difikir-fikir mengapa harus takut
Sedangkan asalnya ku yang berkuasa
Meskipun aku Stacy bukannya permaisuri
Harga diri ku tinggi

Engkau sekadar datang menumpang saja
Telah terbongkar sifat mu pendusta
Ingin mengaut apa saja yang ada
Namun aku penghalang

Mau saja… aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja… kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja… ku turutkan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi… kamar ku sedia terkunci

Umpama perang
Umpan perlu dikorbankan
Demi mencapai maksud dan tujuan oh…
Perasaan ku terpaksa menjadi taruhan
Akhir nanti engkau akan pasti aku tawani

Mau saja… aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja… kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja… ku turutkan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi… kamar ku sedia terkunci
Hey…

Mau saja… aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja… kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja… ku turutkan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi… kamar ku sedia terkunci

Lagu: Intan Norul Azlina
Lirik: Intan Norul Azlina

Dengo lagunya kat sini weh…

ADA UNTUK MU – NUBHAN

Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati
Hu… di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran

Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci

Aku
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku
Sayang diri mu
Biarpun nafas ku sampai terhenti

Akan ku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya

Oh… oh…

Terasa indah pabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita

Aku
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku
Sayang diri mu
Biarpun nafas ku sampai terhenti

Akan ku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya

Lagu: Zeety
Lirik: Abie Abdullah

Sila Komen/ Leave a Reply

