RUFFEDGE – RUFFERA (2005)

RUFFEDGE

Dengo lagunya kat sini weh…

LEMAS – bersama GENERVIE

* Lemas ku dalam dakapan mu
Tidak ku sangka kau begitu
Inikah lumrah orang bercinta
Tiada ruang nafasnya

** Lemas ku dalam pelukan mu
Tidak ku perlu kau begitu
Inikah ertinya bercinta
Berikan ruang agar ku selesa

Memang dia orangnya, memang mula sempurna
Tiada yang buruk darinya
Bahagia sentiasa dirasa
Tapi kini dah berubah
Yang indah jadi derita
Aku resah gelisah
Yang tinggal hanyalah sakit dan peritnya

Kini, aku mula sedari, apa yang telah terjadi
Diri ku dibebani bayangan mu
Tapi itu semua dulu, memang ku tidak mahu
Teruskan percintaan ini bersama mu

Ulang * dan **

Bukan ku benci kepada mu
Bukan ku benci watak mu
Percayalah kata ku, aku rimas, aku lemas
Bukan ku benci cemburu mu, bukan ku benci kau ekori ku
Percayalah kata ku, aku rimas, aku lemas

Kini, aku mula sedari, apa yang telah terjadi
Diri ku dibebani bayangan mu
Tapi itu semua dulu, memang ku tidak mahu
Teruskan percintaan ini bersama mu

Ulang * dan **

Katakan apa yang harus aku lakukan
Agar kau mengerti
Oh… oh… oh…

Ulang * dan ** sampai habis

Lagu: Cat Farish, Syed Hussein, Zain Hamid & DJ Uno
Lirik: Cat Farish, Syed Hussein & Zain Hamid

Sila Komen/ Leave a Reply

