IFA RAZIAH – SER… SER… SER… (1997)

IFA RAZIAH

Dengo lagunya kat sini weh…

SER… SER… SER…

Jumpa pertama diri ku dengan si dia
Ser… ser…
Berpandang mata membuat aku berdebar
Mungkinkah ada rasa ku telah jatuh cinta
Pada pandang pertama dengan si dia
Ah…

Tak disengaja ku berjumpa dengannya
Ser… ser…
Di tempat pesta di saat aku berdansa
Aku berdansa riang menari bergembira
Berpandangan mata aku jumpa si dia

* Ser… ser… ser… berjumpa dengan si dia
Ser… ser… ser… berpandang mata dengannya
Ser… ser… ser… bikin aku jatuh cinta
Ser… ser… ser… gelojak di dalam dada

** Bila memandang dia… berdebar-debar
Aku telah jatuh cinta… rasanya-rasanya
Pada pandang pertama… berdebar-debar
Hati ku jatuh cinta

Ah…
Tak disengaja ku berjumpa dengannya
Ser… ser…
Di tempat pesta di saat aku berdansa
Aku berdansa riang menari bergembira
Berpandangan mata aku jumpa si dia
Ah…

Ulang * dan **

Ah…
Jumpa pertama diri ku dengan si dia
Ser… ser…
Berpandang mata membuat aku berdebar
Mungkinkah ada rasa ku telah jatuh cinta
Pada pandang pertama dengan si dia
Ah…

Lagu: Namilah
Lirik: Namilah

Sila Komen/ Leave a Reply

