RATU – NO. SATU

RATU

Dengo lagunya kat sini weh…

TEMAN TAPI MESRA

Aku punya teman
Teman sepermainan
Kemana ada dia selalu ada aku
Dia amat manis dan juga baik hati
Dia selalu ada waktu untuk membantu ku

Hemm…
Namun aku bingung
Ketika dia bilang cinta
Dan dia juga katakan
Tuk ingin jadi kekasih ku

* Cukuplah saja berteman dengan ku
Janganlah kau meminta lebih
Ku tak mungkin mencintai mu
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

** Aku memang suka pada diri mu
Namun aku ada yang punya
Lebih baik kita berteman
Kita berteman saja
Teman tapi mesra
Oooo…

Aku punya teman
Teman sepermainan
Kemana ada dia selalu ada aku

Namun aku bingung
Ketika dia bilang cinta
Dan dia juga katakan
Tuk ingin jadi kekasih ku

Ulang * dan **

Ulang * dan **

Lalalalalalala…

Lagu: Maia Ahmad/ Aransemen
Lirik: Maia Ahmad

Sila Komen/ Leave a Reply

