U.K’S – TAJAM MENIKAM (1995)

U.K'S

Dengo lagunya kat sini weh…

PAHIT AKAN MANIS AKHIRNYA

Puas aku mencuba
Menepis semua dugaan
Malah ada yang anggap
Aku lupa daratan
Peritnya aku lalui
Kemelut yang panjang
Hingga ke saat ini ku tidak ketentuan…

Wanita manakah
Sanggup berkongsikan kasih
Walau madu bagi ku
Tapi hempedu bagi mu
Terkadang harus terima
Suratan darinya
Tidak salah kalau kasih dibahagi seadilnya…

* Telah…
Ku fikir sedalamnya
Untuk membuat keputusan
Harus aku berterus terang
Jujur dalam perbuatan
Dan…
Jatuh airmata ku…
Mendengar pengakuan ikhlas mu
Sanggup bersaudarakan dia
Walau hakikatnya hati mu terluka

Solo

Ulang *

Muga suatu hari sembuhlah luka
Dan kembali ceria walau hati aku ini
Milik engkau dan dia
Dan kembali ceria walau hati aku ini
Milik engkau dan dia

Lagu: Saari Amri
Lirik: Saari Amri

Sila Komen/ Leave a Reply

