BOBOY – MASIH MENCARI (2005)

BOBOY

Dengo lagunya kat sini weh…

MAAFKAN AKU

Masa lalu janji ku bersama mu
Waktu percintaan dulu
Indah kasih mu hingga ku hanyut
Pergi membawa rindu bersama mu

* Tika ini ku sendiri mengenang kembali
Hati mu yang ku hancuri
Tika ini ku sedari setelah kau pergi
Tiada lagi di sisi

Maafkanlah kekasih ku
Pengorbanan mu menyedarkan aku
Izinkan ku kembali bersama mu
Ku bersalah sayang
Maafkanlah aku

Ulang *

Oh…
Maafkanlah kekasih ku
Pengorbanan mu menyedarkan aku
Izinkan ku kembali bersama mu
Ku bersalah sayang

Oh…
Maafkanlah kekasih ku
Pengorbanan mu menyedarkan aku
Izinkan ku kembali bersama mu
Ku bersalah sayang
Maafkanlah aku
Oh… oh… oh…
Maafkanlah aku

Lagu: Iman Wan
Lirik: Iman Wan

Sila Komen/ Leave a Reply

