BLACK ROSE – ROCK ‘N’ ROLL (1994)

BLACK ROSE

Dengo lagunya kat sini weh…

MEMORI

Telah lama ku pendamkan
Perasaan ku yang terharu
Ku bayangkan saat indah
Di masa lalu… kau dan aku

* Tanpa diri mu… siapalah aku
Mengejar mimpi… di sisi mu
Ku harapkan engkau mengerti
Keluhan hati… yang suci

Kegagalan masa lalu
Mengajar aku… pengorbanan
Ku catatkan memori ku
Suka dan duka… bersama mu

Ulang *

Kini ku sedar… kesilapan ku
Terimalah… ku kembali

Solo

Ulang *

Ulang *

Tanpa diri mu… siapalah aku
Terimalah… aku kembali

Lagu: Roses
Lirik: Roses

2 Responses to BLACK ROSE – ROCK ‘N’ ROLL (1994)

  1. nizam berkata:

    mxm mana saya boleh dapatkan first album dan 2 nd album kumpulan black rose?

  2. ayoi jiwang berkata:

    lagu memori BLACK ROSE,rasanya macam belum dengar lagi,boleh tak dounloud lagu tu kat fon saya,saya minat lagu tu.

Sila Komen/ Leave a Reply

