RIVERMONK – JINGGA (2003)

RIVERMONK

Dengo lagunya kat sini weh…

RAHSIA

* Ada sesuatu yang belum kau tahu
Sengaja ku merahsiakannya
Aku lakukan untuk bersama
Bukan ku berpura bukan ku berdusta
Yakinlah kau yang istimewa
Di hati ku untuk selamanya
Tiada yang lebih baik dari mu
Kau yang telah mencuri hati ku

** Aku terikat dengan janji mu
Aku terhutang budi pada mu
Aku terikat dengan janji mu
Aku terhutang budi pada mu

Biarlah aku sedikit terasa
Asalkan tiada siapa yang terluka
Aku terima ini andainya
Takdir darinya
Kau yakinkan akulah milik mu
Di hati mu untuk selamanya
Adakah kau rela atau terpaksa
Menurut rentak mu tanpa rela

Ulang **

Ulang *

Ulang **

Lagu: Rivermonk
Lirik: Rivermonk

Sila Komen/ Leave a Reply

