JULIZA – RAIKAN MALAM CINTA (2004)

JULIZA

Dengo lagunya kat sini weh…

RAHSIA DALAM BAYANGAN

Sekilas terpandang wajah mu
Terpukau pandangan mata ku
Terhenti seluruh langkah ku
Tak berdaya berbicara
Kau dan aku kini
Telah jauh terpisah sudah
Sesekali ku terusik oleh mu

* Biarkan gelora ini terus melanda ku
Biarkan kita terpisah oleh ruang waktu
Jika kerinduan itu selalu datang bertamu
Ternyatalah aku merindu
Biarkanlah terus merindu

Terpendam segala rahsia
Terkunci segala bicara
Walaupun sekadar lintasan
Aku menyimpan harapan
Kau dan aku kini
Telah jauh terpisah sudah
Sesekali ku terusik oleh mu

Biarkan gelora ini terus melanda ku
Biarkan kita terpisah oleh ruang waktu
Jika kerinduan itu selalu datang bertamu
Ternyatalah aku merindu
Biarkanlah

Hanyalah sekadar imbasan yang berganti
Dan memenuhi ruang hati
Kekosongan kerinduan…

Ulang *

Ternyatalah… ku cintai mu

Lagu: Audi Mok
Lirik: Lukhman S.

Sila Komen/ Leave a Reply

