LESTARI – FIEZA KHALILA (1992)

LESTARI

Dengo lagunya kat sini weh…

MALANG

Hasrat ku meminta
Kudrat tak berdaya
Kilas pertemuan kita

Saat manis itu
Menjadi terharu
Aku pun keliru
Kita tiada lama

* Sepanjang malam kenangan
Aku membelai mu sayang
Di kota yang malang
Hati ku dicengkam malang

** Walau mata baru terpejam
Seakan lama kau telah ku pandang
Bertakhta
Lena dipuncak bahagia

*** Terjaga aku tanpa diri mu
Di dalam kota yang malang
Aku malang
Tersisih cinta

**** Tinggal hanya bayangan
Dan ku simpan kenangan
Kau di mana
Tiba menghilangkan diri mu
Ingin ku memburu mu
Di kota mu yang bisu
Di sini malamnya
Terasa membeku
Malang oh malang

Solo

Ulang * hingga ****

Lagu: Meran
Lirik: Zur’ain

3 Responses to LESTARI – FIEZA KHALILA (1992)

  1. hakim al asrul bin hamzah says:

    Lestari memang best….sye mle brmnat lgu lestari ni dri ayah sye….sbb ayah slah seorag drpd kumpulan lestari

  2. Tanpa Nama says:

    saya teringat masa muda dulu masih lajang umur 17 thn

Sila Komen/ Leave a Reply

