MENARA – KORONA (1993)

MENARA

Dengo lagunya kat sini weh…

MEMORI CINTA SEMALAM

Cinta yang kau jejaki
Sejak kenangan silam
Menghantui diri mu
Demi cinta semalam
Hanya semalam

Jauh di sudut hati
Engkau masih ku kenang
Sayang cinta semalam
Kita menjadi mangsa
Angkara durja
Pentas dunia

* Biar pun kecundang
Simpan saja di hati
Kenangan semalam
Yang menyakitkan

** Aku yang sengsara
Aku yang menderita
Dalam penantian
Aku merana
Usah diulang
Pasti kecundang

Solo

Ulang * dan **

Jauh di sudut hati
Engkau masih ku kenang
Sayang cinta semalam
Yang menyakitkan

Aku yang sengsara
Aku yang menderita
Dalam penantian
Aku merana
Aku kecewa
Oh… kecewa

Lagu: Afzainizam
Lirik: Ikhtiman

2 Responses to MENARA – KORONA (1993)

  1. Tanpa Nama berkata:

    lama dop dgor lagu nih…..

Sila Komen/ Leave a Reply

