HANNA YACCOB – RINDU KEPADA MU (1991)

HANNA YACCOB

Dengo lagunya kat sini weh…

KAU ANTARA SERIBU

* Kalau rindu sebut nama ku
Terjalin cinta bila bersua
Di malam pesta kita bertemu
Mengharap kasih berulang lagi

** Kini pesta berakhir oh…
Kau hilang dari mimpi ku
Tanpa jemu aku menanti
Dikau antara seribu
Tanpa jemu aku menanti
Malam pesta berulang lagi

Satu malam aku di pesta
Tiba-tiba dikau menjelma hey…
Oh sayang betapa riang rasa
Kasih kita berbunga
Tawa ria kita bersenda
Mata mengukir kasih
Cinta diukir bersama
Agar kekal abadi

*** Kata orang ada yang bermula
Mesti akan berakhir hey…
Mengapa cinta suci kita
Hanya sedetik saja
Tiba-tiba pesta berakhir
Oh… sayang kau di mana
Mungkinkah dapat bertemu
Di pesta lain pula

Ulang * dan **

Ulang * dan **

Ulang ***

Ulang * dan **

Tanpa jemu aku menanti
Malam pesta berulang lagi
Tanpa jemu aku menanti
Malam pesta berulang lagi hey…

Lagu: J.C.
Lirik: Dhalan

Sila Komen/ Leave a Reply

