LYDIA – BATASAN CINTA (1993)

LYDIA

Dengo lagunya kat sini weh…

BATASAN CINTA

Untuk apa ku terus bersama
Andai ada rasa kesangsian
Telah hilang keikhlasan
Yang sering ku cuba pertahankan
Puas ku bertanya namun engkau
Seperti tidak peduli

Bila kita sama berhadapan
Meleraikan rasa kekusutan
Yang tergambar kebosanan
Bukan pula kemesraan cinta
Di mana silapnya
Sehinggakan terpenjara kerana mu

* Bukan ini cara mengajar
Kiranya aku bersalah
Berdiam tak akan memberi
Jalan penyelesaian

** Atau mungkin kau ingin aku
Berlalu jauh dari mu
Dengan meletakkan bebanan
Akhirnya aku sendiri
Undur diri

Ulang * dan **

Ku menepis rasa kemarahan
Ku menangis penuh kekesalan
Walau hati ku terguris
Airmata pun turut menitis
Tidaklah bererti ku meminta
Belas atau simpati mu
Lepaskanlah

Lagu: Fauzi Marzuki
Lirik: Arab

3 Responses to LYDIA – BATASAN CINTA (1993)

  1. saya lydia penyanyi asal batasan cinta ingin mengucapkan terima kasih kpd semua yg masih menginggati saya,klu ingin jumpa saya,saya ada bekerja d restoren rebung bangsar.

  2. Tanpa Nama berkata:

    Salam lydia..masih kenal lagi x?

  3. Tanpa Nama berkata:

    saya terharu

Sila Komen/ Leave a Reply

