BUDAK KACAMATA – TERIMA KASIH SAYANG (1998)

BUDAK KACAMATA

Dengo lagunya kat sini weh…

MEMENDAM RASA

Sebak dada terhirislah jiwa
Fikiran hanyut entah ke mana
Ingin bersuara ku kekeluan
Oh tidak terkata

Semalam kita bercanda
Bawah sinaran purnama
Tiba-tiba kau meminta aku
Memutuskan hubungan
Apakah salah diri ku

* Malam-malam yang sepi
Tak sanggup ku begini
Rasa hinanya aku
Dipermainkan mu

** Jalan-jalan yang berduri
Merintangi rindu ku
Rasa siksanya aku
Disapa rindu

*** Tak terdayanya untuk ku
Menghalang cinta
Kalau itu pilihan mu
Kau ku lepaskan

**** Dahulu
Akulah penyeri hidup mu
Ku bagaikan permata
Menyinari hidup mu
Oh kekasih ku
Namun semua berubah
Aku kau singkirkan
Tinggallah aku
Memendam rasa

Solo

Ulang * hingga ****

***** Tinggallah aku
Memendam rasa

Ulang ***** sampai habis

Lagu: Eddie Hamid
Lirik: Man Toba

2 Responses to BUDAK KACAMATA – TERIMA KASIH SAYANG (1998)

  1. desem berkata:

    saya Minta juga dikasih kunci Gitarnya biar Kita bisa terhibur lagi

  2. tiara berkata:

    sdh gle lgu nye cam nsb sye jer

Sila Komen/ Leave a Reply

