MAZLAN HAMZAH – AKU DAN DIRI KU (1984)

MAZLAN HAMZAH

Dengo lagunya kat sini weh…

MANA ILHAM KU

Dimanakah
Terhenti langkah ini
Setelah tiada ilham lagi

Oh mestikah
Aku terus bermimpi
Di kamar gelap tanpa rezeki

* Oh… jalanan ku dihalang
Bayang kasih dulu
Hilang ilham yang ada pada ku
Oh… Oh… Oh…
Merobak ketenangan
Pupus firasat ku
Ilham terus berlari

Dimanakah
Lagu-lagu yang syahdu
Ku isikan lirik yang menyepi
Ku jiwai
Mencurah isi hati
Ku tulis kau dan aku lalui

Ulang *

Lagu: Surya Booty
Lirik: M. Yusuff Ally

2 Responses to MAZLAN HAMZAH – AKU DAN DIRI KU (1984)

  1. Fazli Zainal berkata:

    siapa mazlan hamzah ni? adakah die pecipta lagu aku cinta padamu nyanyian sheila majid? dia asal dari mana? kalau kengkawan kat sini tahu tolong bagitahu teman ya?

    • anegorina berkata:

      Mazlan Hamzah abang Mazuin Hamzah, sama2 dlm band Quinary M. Beliau penyanyi asal lagu ciptaan Odie Agam, Aku Cinta Padamu yg kemudian Sheila Majid nyanyikan kembali.

Sila Komen/ Leave a Reply

