NURUL – KINI DAN SELAMANYA (1998)

NURUL

Dengo lagunya kat sini weh…

AKU CINTA AKU RINDU – DUET BERSAMA AJAI

* Bagaimana harus aku
Menahan rasa rindu ku
Bila kau tiada di sisi

** Tak dapat ku membayangkan
Rasa rindu dalam jiwa
Kita sama sama rasa

*** Ku menyayangi mu
Hingga akhir hayat nanti
Pastikan bersama
Ku mengharapkan mu
Untuk meneruskan perjalanan cinta ini

**** Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan ku tahu hati mu
Aku cinta aku rindu
Tuhan berkatilah cinta ku padanya

Ulang * hingga ****

Ku mengharapkan mu
Untuk meneruskan perjalanan cinta ini

Ulang ****

Ulang ****

Tuhan berkatilah cinta kita berdua…

Lagu: Ajai
Lirik: Nurul

Dengo lagunya kat sini weh…

TERIMA KASIH

Masih segar lagi
Dalam ingatan ini
Masa masa lalu
Bila kita berdua

* Kau buat ku bahagia
Kau warnakan hidup ku
Tak pernah ku jemu
Bila kau di sisi ku

** Terima kasih
Ku ucap pada mu
Pengorbanan mu
Tak dapat ku lupakan
Bila aku keresahan
Kau selalu membimbing diri ini
emm… terima kasih atas pengorbanan mu

Ulang * dan **

Ulang **

Lagu: Ajai
Lirik: Feroz

One Response to NURUL – KINI DAN SELAMANYA (1998)

  1. amylia berkata:

    che mat ada tak lagu nurul tiada kali kedua? Saya dah lama cari lagu tu.

Sila Komen/ Leave a Reply

