NOORSHILA – AHAI USAHLAH (1991)

NOORSHILA

Dengo lagunya kat sini weh…

AHAI USAHLAH

* Jika pandang pandang banyak bahayanya
Mata bertentangan kau mungkin tergoda
Usah dekat dekat kalau dah berpunya
Nanti kau terpikat padah akibatnya

** Lunaknya suara bijaknya mengatur kata
Berbagai cerita lucu jenaka
Menjadi umpanannya
Ahai usahlah
Kau biar minyak dan api
Nanti yang terbakar diri mu sendiri
Jangan paras rupa gaya serta harta
Itu semua lakonan belaka

*** Hai udang bersama udang
Tak sama anak tenggiri
Yang bujang bersama bujang
Yang berpunya ke tepi

**** Hai udang bersama udang
Tak sama anak tenggiri
Menumpang kekasih orang
Merana sendiri

***** Gelora di hati tenang tenangkan
Perkukuhkanlah iman
Diturutkan hati turutkan rasa
Diri mu akhirnya rosak binasa

Ulang * hingga *****

Lagu: A. Ali
Lirik: Habsah Hassan

Advertisements

6 Responses to NOORSHILA – AHAI USAHLAH (1991)

  1. shafeez says:

    naper buffering lama sgt ni?..byk lagu x bole dgr ler bro..:(

  2. mat4nira says:

    Slm Shafeez, ok jer bila aku klik player tue. Cuba guna Mozilla Firefox. tq

    • Tanpa Nama says:

      wasalam bro, dah bole dgr..thanks..
      kalau saya nak dgr beberapa lagu lain dr album2 kat sini camana ek?..tq

  3. Tanpa Nama says:

    wasalam bro..thanks..dah bole dgr..kalau saya nak beberapa lagu dr album2 kat sini camana ek?..bole ke? hehe

  4. mat4nira says:

    Asskum, kalo nak dngo album artis yg lain pulak sama gak klik jer player tue dgn syarat guna Mozilla Firefox. tk

  5. Tanpa Nama says:

    Nk download lgu ny kt mne..da puas cri x jumpe

Sila Komen/ Leave a Reply

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: