OSMAN GHANI – PEMERGIAN LIZAWATI (1986)

OSMAN GHANI

Dengo lagunya kat sini weh…

PEMERGIAN LIZAWATI

Dalam suasana keheningan malam
Aku mendakap kesunyian
Tiada teman untuk berkata-kata
Sepinya hati ini dalam kerinduan

Saujana bintang-bintang di langit biru
Yang dulu bersinar bersinar terang
Kini hilang tiada lagi kemana pergi
Belum pasti kau kembali engkau kembali

Korus:
Tiada lagi Lizawati
Tiada lagi kau di sisi
Hanya angan yang tak pasti
Kembalilah Lizawati
Hanya angan yang tak pasti
Kembalilah Lizawati

Kemesraan yang berlalu sudah
Tidak dapat ku lupakan mu
Kita hanya merancangkan
Maha kuasa menentukan
Kita hanya merancangkan
Maha kuasa menentukan

Kembalilah Lizawati 4x

Lagu: Osman Ghani
Lirik: Osman Ghani

13 Responses to OSMAN GHANI – PEMERGIAN LIZAWATI (1986)

  1. manja berkata:

    macam mana nak save lagi ni

  2. chan berkata:

    Boleh tolong aku tak, siapa yang masih simpan lagu ni or album lagu ni…12 Tahun dah ku cari lagu ni, habis kedai jual CD kat Sarawak, pun tak jumpa. Aku dulu beli keset ni je..tapi semua nya dah hancur, teringin sangat nak cari lagu ni….

  3. azie berkata:

    cuba masukkan lagu ini dalam youtube, dah lama saya cari lagu ni tapi tak jumpa

  4. Tanpa Nama berkata:

    teringat aku bagaimana lagu ini dirakamkan di dalam studio rediffusion,aruah osman tak dapat menukar sebutan dari hindingan malam ke heningan malam..aku kena jaga setiap patah perkataan supaya sebutanya tepat dan jelas.dia cukup sayangkan lagu ini.osman ada berpesan kepada aku sekiranya dia tiada lagi di dunia ini diharap tiada siapa boleh menukar lirik lagu pemergian lizawati ini,cuma bolih di tukar kepada lirik berbentuk dakwah.osman kau dalam kenangan,di saat2 akhir penghujung hidupmu tiada siapa memperdulikan dirimu..walaupun modal pembikinan album ini adalah wang milik aku dan aku tidak mendapat sebarang keuntungan sekurang2nya kau bolih menyanyikan sendiri lagu ini.diharap sapa2 yang membuat keuntungan melalui download lagu2 ini tolonglah sedekah seringit dua kat masjid atau surau dan pahla sedekah diberikan kpd osman ghani.
    .

  5. wira bakti berkata:

    aku pernah nyanyi lagu ni masa hari penyampaian hadiah semasa darjah 6 thn 1984.mase tu lagu ni tengah top giler……..sampai la sekarang aku tak pernah dengar lagi lagu ni…….

  6. wee berkata:

    camne sy nak dngar lagu ni

  7. Tanpa Nama berkata:

    sapa2 yg masih ade album nih tolong uploadkn..

  8. lenjugrano berkata:

    pemergian Osman Ghani..ke alam kekal,AL FATIHAH

Sila Komen/ Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,739 other followers

%d bloggers like this: