S.M. SALIM – SATU (1992)

S.M. SALIM

Dengo lagunya kat sini weh…

SATU – DUET BERSAMA ZAINAL ABIDIN

Bila ku dengar… haa
Irama lagu yang satu… kan ke sedap tu
Hati ku pun bertambah sayu… amboi
Terkenang kampung halaman ku…
sedap pun, cuba lah ubah suaikan sikit, tambah toko, sedap dengar
heey! Haa… sedap pun, macam tu la

Nah! di sini ku berdiri
Kau akan melalui
Ku pernah merasai
Namun kita berdua
Megah meranjau masa
Engkau dan aku sama
Tiada sempadan usia

Heey!

Jejak dan langkah ku… amboi
Kekadang keliru… memang
Menangis tiada lagu… ahaa
Tunjukkan haluan mu… boleh, boleh, boleh, boleh
Agar ku tak tertunggu

Heey!

Haa… dengar ye
Hah! garam pernah ku rasa… hey…
Intan dengan permata
Sudah dapat dibeza
Kematangan mu juga
Tampak dewasa… amboi

Hah! Langit yang ku junjung… ewah
Bumi yang ku pijak… amboi, amboi, amboi
Irama rentak lagu… ewah
Tiada bezanya… ulaa

Ikutilah rentak ku
Hayati irama… heey
Berganding kita bersama
Kini kita berdua
Megah meranjau masa
Engkau dan aku sama
Tiada sempadan usia

Heey!

Jejak dan langkah ku… ewah
Kekadang keliru… hah! kena
Menangis tiada lagu… tak apa tak apa
Tunjukkanlah haluan… boleh
Agar ku tak tertunggu

heey! apa ni la, ngko dah melalut la heyyyy…

Joget dan inang zapin melayu… ha, macam tu la, ngko dah meraban ntah kemana ngko pegi da
Mari sama berdendang
Rentak lagu melayu sepanjang zaman… ha, macam tu la… ngko dah melalut la

* Hey! kini tiba ketika
Joget zapin dan inang
Kita akan berdendang
Langkah kiri dan kanan
Bersama tiada bezanya

Ulang *

** Hey! kini kita berdua
Joget, zapin dan inang
Kita akan berdendang

Ulang ** sampai habis

Lagu: Roslan Aziz
Lirik: Nizam & Zainal Abidin

2 Responses to S.M. SALIM – SATU (1992)

  1. nora amira berkata:

    camne nak download lagu ni?? dah dua tahun carik:)

  2. Rosman bin hassan berkata:

    saya pun nak lagu ni dah lama dah tunggu baru dapat…
    cam mana nak download lagu ni tolong ya..

Sila Komen/ Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,738 other followers

%d bloggers like this: