BINTANG AF9 (2011)

AF9

Dengo lagunya kat sini weh…

CINTA TERAGUNG – HAZAMA

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hati ku
Ternyata tak terkata, rindu ku pada mu

* Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mencoba
Untuk memujuk hati mu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untuk mu

Oh…. oh… oh…

Secebis perasaan yang ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta teragung dari mu

Ulang *

Ulang *

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hati ku

Lagu: Kuncidemak
Lirik: Kuncidemak

Dengo lagunya kat sini weh…

HATI MU MILIK KU – NERA

Pernahkah engkau hargai, cinta ku yang sejati
Pernahkah engkau mengerti, akan diri ku ini

Betapa hebatnya cinta mu, memberi ku sejuta pilu
Betapa agungnya asmara mu, membuat ku terpaku

* Di sisi mu aku terdiam seribu bahasa
Di hati ku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta pada mu
Nafas ku terhenti bila melihat diri mu
Terasa pantas degupan jantung ku
Mungkinkah hati mu milik ku jua
Ku sayang pada mu

Kan ku abadikan dikau, suatu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa, untuk selamanya

** Kan ku coretkan kenangan mu, dalam sanubari ku ini
Agar jadi yang terindah, di dalam hidup ku ini

Ulang *

Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mu menggoncang jiwa ku
Terombang mencari daratan yang damai
Ooh cinta ku

Ulang *

Ulang **

Lagu: Kuncidemak
Lirik: Siti Nurulain

Sila Komen/ Leave a Reply