KINGDOM – RUPA RUPA BARU (1983)

KINGDOM

Dengo lagunya kat sini weh…

JUARA PENTAS

Tirai pun di buka, muzik mula bergema
Lampu bersinaran, menerangi pentas…
Tepokan gemuroh, sorak suara hebatnya
Riuh suasana, riang dan gembira…

Semoga semuanya, kan merasa puas
Bila ku menyanyi, dengan cara bebas…
Kalau ikut hati, tak mau ku berhenti
Ingin ku menyanyi, dan terus menyanyi…

Chorus:
Aku menyanyi sambil bergaya
Untok menghibor anda semua
Aku di gelar ‘juara di atas pentas’…
Tepok dan sorak tiada berhenti
Ku terus menyanyi dengan gaya sendiri
Akulah ‘juara bila di atas pentas’…

Kalau ikut hati, tak mau ku berhenti
Ingin ku menyanyi, dan terus menyanyi…

Lagu: Kingdom
Lirik: Nin Md Taib

Kredit to Mr. Firdaus

5 Responses to KINGDOM – RUPA RUPA BARU (1983)

  1. auze berkata:

    Juara Pentas aku still carik album nya…
    memang classicx…

    kalau jumpa..rip kan yob…

  2. mat4nira berkata:

    Hehehe….sudah tentu yob…….

  3. zainudin berkata:

    a`kum,saya ada album ini………….0194185284

  4. jumani b jamari berkata:

    Assalamulaikum,
    Saya sedang mencari album2 lama dan gembira sekali dapat bertemu website ini.
    Saya ingin sekali mendapat mp3 untuk album2 lama dibawah ini.

    1) Kingdom – Rupa rupa baru
    2) Kopratasa – Episod III (1988)
    3) Julie Remie – Perasaan remaja (1976)

    Diharap tuan dapat membantu saya untuk mendapatkan mp3 untuk album2 diatas dan akan saya hantarkan
    kewangan untuk lagu dan shipping ke Singapura sini.
    (burn di cd)

    Terima kasih,
    jumani

Sila Komen/ Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,736 other followers

